Sa pjesë të fushës së betejës transmetohen në dhomën e ndenjes?
Redaktorët e lajmeve kudo përballen me një akt balancues në përcaktimin se çfarë duhet të përfshijnë në raportimin e tyre të luftës. Dilema është veçanërisht e mprehtë për ata që hartojnë reportazhe për audiencën më mbresëlënëse, por edhe më kurioze të televizionit: fëmijët.
“Newsround”, programi i BBC për moshat gjashtë deri në 12 vjeç, ka më shumë përvojë se shumica. Më 4 prill ai përfundoi gjysmë shekulli buletinesh ditore, të cilat në 1986 përfshinin raportin e parë në Britani të fatkeqësisë hapësinore Challenger.
Pamjet e luftës janë redaktuar me kujdes. “Newsround” tregon pasojat e sulmeve, por jo momentin e goditjes; Në vend të pamjeve të afërta shqetësuese përdoren pamje të gjera shkatërrimi. Njerëzit nuk portretizohen në ankth të rëndë. Raportet shpesh fokusohen te fëmijët, si në paketat e fundit që tregojnë refugjatët ukrainas që fillojnë shkollën në Poloni ose festojnë Purim në Izrael. Raportimi synon të sigurojë “arsyetim të sinqertë”, thotë redaktori i programit, Lewis James.
Gjithçka duhet shpjeguar: shikuesit mund të mos e dinë se kush është Vladimir Putin apo edhe se çfarë është Rusia. Producentët dhe prezantuesit vizitojnë shkollat ??për të provuar buletinet dhe për të parë se çfarë është keqkuptuar.
Është joshëse për të mbrojtur të rinjtë nga lajmet e këqija. Megjithatë, “fëmijët shqetësohen më shumë kur ka një vakum informacioni”, argumenton zoti James. Amber Williams, e cila redakton suplementin mujor të New York Times për fëmijët, shton se ata gjithsesi “përjetojnë të gjitha gjërat nga të cilat ne si të rritur përpiqemi t’i mbrojmë”.